آهنگ ماساژ ریلکسی

سعی کرده ایم بهترین آهنگ های آرامش بخش برای ماساژ ریلکسی و ریلکسیشن در این مجموعه جمع آوری کنیم. در ادامه آهنگ های ریلکسی هندی و ریلکسی پیانو را هم به این مجموعه اضافه کرده ایم. اگر آهنگ های دیگری نیز احتیاج دارید در قسمت کامنت ها یادداشت کنید. در نظر داشته باشید استفاده از آهنگ ریلکسی در بهبود کیفیت ماساژ نقش بسزایی دارد. این آهنگ ها در خود مجموعه آریانا ماساژ هم مورد استفاده قرار می گیرند و همواره داخل سالن و اتاق ها پخش می شوند. فرد ماساژ گیرنده همواره دوست دارد در محیط آرام و به دور از سر و صدای اضافی و با آهنگ ملایم ماساژ دریافت کند. به یاد داشته باشید حتی استفاده از آهنگ های ریلکسی با صدای بلند آزار دهنده خواهد بود.

دوست داری اینستامون رو هم ببینی و کلی مطلب خوب یادبگیری: قند + شکن رو روشن کن و روی آیکون اینستا کلیک کن.

اگه وصل نشدی آیدی اینستامون arianamassage@

آهنگ ریلکسی آسیای شرقی

آسیای شرقی و کشورهایی همچون تایلند مهد ماساژ می باشند به همین خاطر است که یکی از مشهور ترین ماساژ های دنیا ماساژ تایلندی است.

بهترین هدیه چیست؟ کارت هدیه ماساژ به عزیزانتان هدیه دهید تا نتیجه آن را مشاهده کنید.

آهنگ ریلکسی پیانو و ویولون

آهنگ های پیانو و ویولون همواره دلنشین هستند. ترکیب این دو ساز مختلف آرامشی بی بدیل بوجود می آورد که هر شنونده ای را مجذوب خود می کند.

آهنگ ریلکسی پیانو

اگر علاقمند به ماساژ ورزشی هستید: دانلود رایگان  pdf ماساژ ورزشی

آهنگ ریلکسی ترکی

آهنگ های بی کلام ترکی مخصوص یوگا، ماساژ و ریلکسیشن جمع آوری شده که امیدواریم ازشون لذت ببرید. در مرکز ماساژ پخش موسیقی ریلکسی و آرامش بخش اجتناب ناپذیر است با این وجود سعی کنید در همه جا و همه وقت از شنیدن این موسیقی های روح نواز غافل نشوید.

آهنگ ریلکسی ترکی

حتما بخوانید تا سرتون کلاه نره: ماساژ درمانی چیست و چگونه انجام می گیرد!؟

آهنگ ماساژ طبیعت

آهنگ ماساژ طبیعت با صدای آب و نوای بلبل ها فضای آرامش بخشی را برای ماساژ و یوگا فراهم می آورد.

آهنگ ماساژ طبیعت

آهنگ ماساژ ایرانی سنتی

موسیقی سنتی ایرانی یکی از بهترین موسیقی های آرامش بخش در جهان است. استاد حسین علیزاده در این آثار بی کلام آرامش را به شما هدیه می دهند. با جان و دل به این آثار فاخر گوش دهید و لذت ببرید.

آهنگ ماساژ ایرانی سنتی

موسیقی سنتی ایرانی با کلام

موسیقی سنتی ایرانی یکی از آرامش بخش ترین و لذت بخش ترین موسیقی ها در دنیا می باشد. در زیر بنا به درخواست یکی از کاربران عزیز موسیقی ماساژ سنتی ایرانی باکلام گنجانده می شود امیدوار هستیم از شنیدن آن لذت ببرید.

موزیک ماساژ نوزاد

آهنگ ماساژ نوزاد برای خواب بهتر و راحت تر نوزاد دلبندتان با نوایی آرام و دلنشین برای شما جمع آوری شده است. از این آهنگ ها هم برای خواب نوزاد و هم برای ماساژ نوزاد می توان بهره برد. امیدوارم که از شنیدن آن لذت ببرید.

آهنگ ماساژ نوزاد

اهنگ ریلکسی با صدای گیتار

این سری آهنگ های ریلکسیشن طولانی مدت با صدای دلنواز گیتار رو براتون آماده کردیم امیدواریم از شنیدن آن ها لذت ببرید. این موسیقی ها بهترین برای اهنگ ماساژ هستند تا در مراکز ماساژ و یا در موقع گرفتن ماساژ از آن ها بهره ببرید.

اهنگ ریلکسیشن گیتار

آهنگ های ورزشی خفن

اگر چنانچه به آهنگ های ورزشی نیز تمایل دارید می توانید بهترین آهنگ های ورزشی خفن را مشاهده فرمایید. این آهنگ ها به صورت ریمیکس شاد و تک آهنگ برای شما جمع آوری شده است که ریتمی تند و دلنشین دارند.

موزیک موج دریا

صدای امواج دریا یکی از لذت بخش ترین ملودی های دنیا است. از این موزیک هم برای ریلکسیشن و هم برای یوگا می توانید استفاده کنید. این موزیک ها را می توانید برای موزیک ماساژ ریلکسی استفاده کنید و یا در طول روز ریلکس کرده و از این موزیک ها بهره ببرید.

موزیک صدای موج

دانلود اهنگ ماساژ تایلندی طولانی

ماساژ تایلندی یکی از سبک های اصلی ماساژ به حساب می آید که طرفداران زیادی نیز دارد. موزیک ماساژ تایلندی نیز از این قضیه بی بهره نیست و طرفداران خاص خود را دارد. یکی از بهترین خدمات همراه ماساژ تایلندی این است که موزیک تایلندی نیز در کنار آن پخش گردد.

آهنگ ماساژ تایلندی

آهنگ ریلکسیشن صدای آب

صدای اب یکی از لذت بخش ترین و آرامش بخش ترین صداهای دنیاست که موسیقی بسیار دلنوازی است. این موسیقی تقدیم می شود به مخاطب عزیزی که از ما اهنگ ماساژ ریلکسی با صدای آب را درخواست کرده بودند. امیدوار هستیم از شنیدن آن لذت ببرید.

آهنگ ریلکسیشن صدای آب

صدای جنگل و پرنده

شنیدن صدای جنگل و پرندگان همیشه دلنواز بوده و است. جنگل آنقدر سرزنده و پر انرژی است که به روح انسان نیز حیات می بخشد. موسیقی صدای جنگل نیز به درخواست یکی از کاربران عزیز بارگزاری گردید امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید.

صدای جنگل و پرنده

موزیک ماساژ ریلکسی یک ساعته

موزیک ریلکسی طولانی مدت بیش از یک ساعت با کیفیت عالی برای ماساژ ریلکسی و ریلکسیشن در زیر برای شما قرار داده شده است امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید.

در هنگام ماساژ از چه نوع موزیکی استفاده کنیم؟

همواره هدف اصلی از ماساژ گرفتن ریلکسیشن و دفع تنش و استرس می باشد. موزیک مناسب و خوب شما را می تواند در این هدف یاری نماید. آهنگ ریلکسی و مناسب می تواند باعث شود فرد ماساژ گیرنده آرامش بیشتری تجربه کند و لذت ماساژ برای او دو چندان گردد. به یاد داشته باشید از موسیقی های با ریتم تند هرگز استفاده نکنید. موزیک های با مدت زمان طولانی و یکنواخت بدون اوج گیری بسیار مناسب می باشند.

چه آهنگ هایی برای ریلکسیشن مناسب هستند؟

آهنگ هایی برای ریلکس کردن مناسب هستند که بیشتر حس طبیعت را به شما القا کنند. موزیک هایی مانند موزیک موج دریا، موزیک آب روان و صدای پرندگان بسیار برای ارامش روان مناسب هستند. در میان ابزارهای موسیقی گیتار و پیانو نیز به خاطر سبکی که دارند بسیار لذت بخش می باشند. برای بانوان گرامی می توانند ماساژ بانوان را تجربه کنند تا همراه با ریلکسیشن از تنش های بدنی تان نیز حذف شوند.

👈👈👈 هر سبک موسیقی که دوست داشتین برامون کامنت کنید ظرف یک هفته داخل صفحه بارگزاری خواهد شد.