فواید بادکش درمانی

بادکش درمانی و یا همان ماساژ درمانی با بادکش یکی از روش های طب جایگزین و یا طب مکمل است که فوائد بسیاری دارد. تاریخچه این طب به کشور چین بر می گردد البته در کشور های هند و ایران نیز از قدیم مورد استفاده قرار می گیرد. در کتاب استاد خیراندیش هم برای درمان بسیاری از بیماری ها ماساژ درمانی با بادکش توصیه شده است. برای رزرو تایم بادکش درمانی در تهران می توانید از دکمه زیر اقدام کنید.

 بادکش درمانی استاد خیراندیش

بادکش درمانی در طب سنتی و در کتاب دکتر خیراندیش به وفور برای درمان بیماری ها استفاده شده است. برای انواع بیماری های مرتبط با سردی مزاج و افرادی که طبع بدنی سرد دارند بادکش درمانی تجویز شده است. همچینی برای درمان اومیکرون و کرونا بادکش، درمان عالی برای از بین بردن دردهای بدنی و تب نیز می باشد. یکی از فوائد اصلی بادکش برای بیماران ام اس می باشد که با افزایش گردش خون وضعیت حرکتی آن ها را بهبود می بخشد برای مطالعه کامل در این زمینه پیشنهاد می کنیم مقاله ام اس و ماساژ را مطالعه بفرمایید.

 فواید بادکش برای دیسک کمر

دسیک کمر دلایل و عوامل زیادی متواند داشته باشد. گذشته از دلایل کمر درد و دیسک کمر بادکش درمانی به دلیل خاصیت هایی که دارد می تواند کاملا مفید واقع شود. بادکش درمانی با افزایش جریان خون و رفع اسپاسم های کمری و همچنین دفع سموم و سردی بدنی باعث آزاد شدن عضلات و عصب ها و از بین رفتن دردهای کمری می شود.

جهت مشاهده کامل مقاله درمان دیسک کمر را مطالعه بفرمایید.

بادکش درمانی برای لاغری شکم

یکی از دلایل اصلی اضافه وزن و چاقی سردی مزاج و طبع بدنی است. بادکش درمانی برای لاغری یکی از بهترین راه های برای متعدل کردن مزاج افراد با طبع بدنی سرد است. تعادل مزاج باعث افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش بافت چربی می شود. از طرفی افزایش جریان خون بافت چربی از طریق بادکش درمانی می تواند روند کاهش چربی ها را افزایش دهد. استفاده از بادکش درمانی برای لاغری باید به صورت منطم حداقل هفته ای یک جلسه صورت گیرد. اگر چنانچه به صورت منظم ماساژ لاغری همراه بادکش را استفاده کنید تاثیر بسیار زیادی در کاهش وزن و کاهش سایز خواهید داشت.

بادکش درمانی برای لاغری

فیلم بادکش شکم برای لاغری

در این ویدیو به طور ساده نحوه انجام بادکش شکم برای لاغری نمایش داده می شود. برای افرادی که چاقی بیشتری دارند میزان کاپ های بیشتری استفاده می شود. بادکش گرم با افزایش جریان خون بافت چربی به افزایش سوخت و ساز این ناحیه می انجامد.

بادکش برای درمان سردرد

سردرد ها عوامل مختلفی از جمله: کمبود آب بدن گرفته تا استرس ها و فشار های روانی و اسپاسم های بدنی می توانند داشته باشند. یکی از دلایل دیگر و اصلی سردرد سرد مزاجی و غلبه سودا بر بدن می باشد. بادکش درمانی همراه ماساژ درمانی میتواند به صورت قابل ملاحظه ای از سودای بدن کاسته و تنش ها و استرس های بدنی را خنثی کند. بادکش درمانی علاوه بر این که سودا را از بدن بیرون می کشد و طبع بدنی را معتدل می کند با افزایش گردش خون به برطرف کردن دردها و اسپاسم های بدنی نیز کمک می کند. اگر چنانچه اسپاسم های شدیدی در ناحیه گردن و سرشانه دارید که باعث سردردتان نیز شده است پیشنهاد ما این است که ماساژ درمانی دریافت کنید.

ماساژ سوئدی و درمان سردرد

بادکش برای درمان زود انزالی

یکی از اصلی ترین دلایل زودانزالی سردی بدن و غلبه سودا بر بدن است. با غلبه سودا بر بدن گردش خون به صورت قابل ملاحظه ای کاهش پیدا می کند و فرد احساس سستی و بی حالی دست می دهد. این سستی و بی حالی و کمبود انرژی که نتیجه غلبه سودا بر بدن  است باعث زودانزالی می گردد. یکی دیگر از دلایل اصلی زودانزالی استرس و فشارهای روانی بسیار زیاد است که بر فرد وارد می شود. ماساژ درمانی همراه با بادکش درمانی باعث از بین رفتن تنش ها و استرس های بدنی شده و سودا را از بدن بیرون می کشد. همچنین فشار روانی را از بدن حذف کرده و سودا نیز از بین می رود این عامل باعث افزایش گردش خون و بهبود شادابی جنسی می گردد.

بادکش درمانی در تهران

بادکش درمانی چگونه انجام می شود؟

بادکش دو نوع سرد و گرم دارد که بنا به نیاز یکی از آن ها استفاده می شود. با این حال به تجربه و در طب سنتی بادکش گرم بیشتر توصیه شده است. بادکش گرم دارای کاپ ها و یا لیوان های مخصوص است که روی بدن قرار می گیرد. چندین روش برای استفاده از بادکش گرم وجود دارد ولی کلیات این کار به این صورت است که با آتش داخل کاپ خلا ایجاد می شود و این باعث ایجاد مکش می گردد.

روش بادکش درمانی

  • یکی از روش ها این است که داخل پنس پنبه آغشته به الکل قرار داده می شود و بعد از آتش زدن داخل لیوان ها قرار داده و سریعا لیوان ها روی بدن قرار داده می شوند.
  • روش دوم هم به این صورت است که الکل به مقدار خیلی کم در حد یک یا دو فشار اسپری الکل داخل کاپ انجام داده و بعد با فندق آن را مشتعل می کنیم بعد آن را روی بدن قرار می دهیم. به یاد داشته باشید که کاپ را با آتش زیاد بر روی بدن قرار ندهید زیرا باعث سوختن و التهاب پوست می گردد. اگر از الکل داخل کاپ استفاده می کنید بعد از مشتعل کردن چک کنید که آتش داخل آن در حال خاموش شدن باشد و یا مقدار آن بسیار کم باشد تا با گذاشتن روی بدن خود به خود خاموش گردد.
  • روش سومی هم هست که از قدیم مورد استفاده قرار می گرفت که یک پارچه را داخلش سکه و یا نمک قرار داده و به نخ به شکل هربال کوچک درست می شود و سر آن پارچه را به الکل و یا نفت (قدیم این کار رو اجام می دادند) آغشته می کنند و روی پوست قرار داده و سر آن را آتش می زنند و بعد کاپ یا لیوان را روی آن می گذارند تا آتش داخل آن خاموش شود.

فیلم بادکش دیسک کمر

بادکش درمانی در تهران

خدمات بادکش درمانی در تهران به صورت اصولی و حرفه ای برای درمان انواع بیماری های و رفع سردی مزاج بدن و درمان اسپاسم ها در آریانا ماساژ صورت می گیرد. تایم های خدمات دهی بانوان از 10 صبح تا 5 عصر  و تایم های آقایان از 6 عصر تا 10 شب صورت می گیرد. به راحتی می توانید لیست قیمت ماساژ ها را مطالعه فرمایید و در صورت تمایل اقدام به رزرو وقت نمایید.